Ma asigur la Uniqa, o vreau pe Firuţa

 

Cand am vazut reclama la “IMed – asigurarea privata de sanatate de la UNIQA” am ramas pe ganduri toata ziua. Uite dom-le mi-am zis, asa se face miscare. In fiecare zi  iei copilul in spate si bagi zece flotari cu el. Apoi sari coarda un sfert de ora si in final bagi abdomene. Nu poti trisa ca ti le numara aia mica.  Fac si eu miscare zilnic dar nu asa. Ma trezesc la 6.00 duc copilul la scoala, fac ceva cumparaturi, urc pe scari pana la etajul sapte ca liftul e stricat, duc gunoiul, las nevasta in drum la serviciu si pe la 9.30 ajung deja obosit la locul meu de munca. Cand sa mai scriu pe blog ?  Deci mi-ar mai trebui o asigurare de  de la UNIQA, nu ?

Imi trebuie, pentru ca la sfarsitul reclamei e partea mai interesanta. Asigurarea de la Uniqa include doua beneficii gratuite: o consultatie de nutritie si o sedinta cu un antrenor de fitness. Ei, alta viata, mi-am zis, mai ales partea cu antrenorul de fitness! Daca as fi femeie, i-as intreba pe cei de la Uniqa daca antrenorul nu poate fi capitanul echipei nationale de polo a Romaniei. Umeri lati, abdomen segmentat, sa  ma oboseasca la aparate pana n-oi mai putea respira. Sau sa ma unga cu creme, si sa-mi dea cu oja in timp ce stau cu labele-n sus ca in clipul de mai jos.

 

Ca barbat insa, as prefera o cadana din Suleiman Magnificul. Sa ma puna sa ridic zilnic sabia profetului Mahomed, pentru intarirea muschilor si vascularizarea arterelor. Fata e cea din poza de mai jos, sa stie si cei de la Uniqa cum sa o treaca in conditiile de asigurare. O cheama Firuta, are 33 de ani si a absolvit universitatea din Istanbul, sectia arheologie. I-am scris un mesaj pe Facebook:

Firuta, benim fitness koçu olmak istiyorum?

Si Firuta mi-a raspuns asa: büyük zevk, Titi ile

Acum nu mi-a mai ramas decat sa-mi inchei asigurarea  de sanatate IMed de la Uniqa. Vorba aia -“Mens sana in mentosana sano!”

Leave a Reply

