Alegeri la UNSAR. Cine e in carti ?

Recent, am fost pentru cateva zile in Delta Dunarii, prilej pentru o partida de pescuit intr-una din zile. Pe balta, soarele stralucea ,barcile cu motor erau mai dese decat masinile pe Calea Victoriei,   peste cam putin. Mic si rar.

La un moment dat, din stufaris, o egreta cu un cioc enorm se indreapta agale spre mine si imi sopteste la ureche cum ca a auzit de la un pelican caruia ii spusese o lebada ca in curand vor fi alegeri la UNSAR pentru functia de Presedinte. Cum, am replicat mirat, alegeri ? Nu se poate, alegeri au fost acum vreo doi ani  si parca  Allianz-Tiriac e compania care  detine Presedintia asociatiei, prin directorul ei general. Nervoasa, egreta ma impunge cu ciocul si imi spune ca nu stiu nimic, ca sunt un ignorant, ca degeaba mi-am facut un blog de asigurari. Ii dau dreptate, n-am ce sa fac.

Egretta_garzetta.jpg

Dupa plecarea lui Remi Vrignaud , continua inaripata, Allianz Tiriac a notificat UNSAR ca renunta la Presedintia Uniunii. Probabil ca noul CEO, Virgil Soncutean, are destule pe cap si nu e interesat de functia asta, mai ales acum, cand e  scandalul cu transportatorii. Alegerile vor fi in toamna asta, mi-a spus pelicanul care stia , cum va spuneam, de la lebada.

Si cine e va candida ?, intreb, cu o curiozitate in crestere. N-are importanta, raspunde egreta, iti spun insa insa cine va iesi castigator, Adrian Marin, seful de la Generali. Tu n-ai invatat pana acum ca nu conteaza cine merge la vot ci conteaza cine numara voturile ?

Mi-am strans sculele si am plecat ingandurat de la partida de pescuit . In toamna asta, poate chiar in octombrie ,s-a putea sa aflam daca in Delta Dunarii exista un serviciu de spionaj la care  pasarile cu cioc joaca rolul de agent 007.

3 thoughts on “Alegeri la UNSAR. Cine e in carti ?

  1. Daca si la nivelul asta sunt facute prearanjamente inseamna ca lucrurile nu mai au ratiune deloc. Oricum e bine ca se mai schimba lucrurile chiar si odata la 20 de ani, ce e curios insa este cum stia lebada si egreta astfel de informatii delicate. Cum era vorba lui nea Caragiale, pana la urma sa stim si noi, nu?

    Like

Leave a Reply

